15 Kasım 2015 Pazar

İzmir- Teleferik

İzmirliler yıllar sonra teleferiğe kavuştular. Aslında açılalı aylar oldu ancak ben yeni ziyaret edebildim. Bundan önce Bozdağ ve Uludağ’da teleferiğe binmiştim ama Balçova’da binip İzmir’i kuşbakışı izlemek ayrı bir keyifli oluyormuş. Benim için bu kez çok daha mutluluk vericiydi.
Teleferik seyahati maalesef çok kısa sürüyor insan fotoğraf mı çeksin yoksa etrafı izleyip anın tadına mı varsın bilemiyor doğrusu. Ben anın tadını çıkarmayı seçtim. Ücreti ise 6 tl. Maalesef öğrenci tam fark etmiyor. Öğrenci avantajını kullanmak çok güzel bir şey bence o yüzden ben heryerde bu nimetten yararlanmaya çalışıyorum :)
ben bu manzaraya bayıldım
kafelerinden biri
manzarayı izlemekten fotoğrafa ancak bu kadar fırsat buldum :)

Yukarı çıktığınızda belediye tarafından işletilen kafe ve restoranları görüyorsunuz. Bulundukları yerler çok güzel ve fiyatları çok uygun. Yukarı ilk çıktığınızda temiz havayı hemen hissediyorsunuz. Ancak teleferikten inip manzara alanlarına doğru giderseniz hava kirleniyor çünkü kendin pişir kendin ye alanları ortamı dumana boğuyor. Biz Pazar günü gittiğimiz için böyle oldu belkide. Ayrıca günlerle ilgili bir uyarım daha olacak mümkünse haftaiçi gidin. Pazar günü çok kalabalık oluyor. Pazartesi günleri ise işletme kapalı.
Doğayla içiçe güzel bir gün geçirmek istiyorsanız teleferik çok uygun bir seçenek olacak. Hem öğrenci bütçesini sarsmıyor hem de keyifli vakit geçiriyorsunuz. En yakın zamanda gitmenizi tavsiye ederim. Mangal seviyorsanız kendin pişir kendin ye alanları güzel gözüküyordu. Ben uğraşmam diyorsanız sucuk ekmek satılıyor fiyatı 7,5 tl. Umarım yararlı olabilmişimdir. Mutlu kalıın… 



0 yorum:

Yorum Gönder

 

İki İzmirlinin Mini Gezileri Template by Ipietoon Cute Blog Design