16 Kasım 2015 Pazartesi

Mavibahçe Alışveriş Merkezi

Bu akşamki yazım biraz gezi yazısının dışına çıkacak çünkü ben avmleri gezi alanları içine dahil etmiyorum. Ancak uzun zamandır haberi verilen Mavibahçe Alışveriş Merkezi nihayetinde geçtiğimiz cumartesi günü açıldı. Ben de bu akşam fırsat bulup uğrayabildim. Pazartesi olduğu için çok kalabalık olmayacağını düşünerek gitmiştim ancak haftanın ilk günü olması hiçbir şeyi değiştirmemiş metrekareye düşen insan sayısı epey fazlaydı. 

Alışveriş merkezinin %80 i açılmış vaziyette. İnsanlar bir yandan mağazaları gezerken bir yandan da çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Biraz erken bir açılış yapmışlar kar hırsıyla anladığım kadarıyla. Tüm o tadilat ve inşaata rağmen ziyaretçisi çok fazla. Karşıyaka’daki diğer avmlere göre oldukça büyük ve avmlerden farklı bir yer tasarlanmış. Benim en çok hoşuma giden yanı Avm boğuculuğu olmaması ve rahat nefes alabilmeniz. Kafe ve restoranlar açık havadan faydalanacak şekilde konuşlanmış. 




Bu akşam gittiğimizde İspanyolca şarkılar söyleyen bir grup sahne alıyordu. Buika şarkıları bizi neşelendirdi. Çok fazla mağaza olduğundan gezemedik ancak şöyle bir göz gezdirdik. Bahçe katındaki kafeleri de gözümüze kestirdik, yaz kış keyifle oturulabilecek yerler yapılmış. Ben koca bir haftasonunu avmde geçirmeye sonuna kadar karşı bir insanım minik gezilerimden belli olduğu üzere fakat haftaiçi akşam bir kahve içmek için güzel mekanlar yaratılmış. Ayrıca alışveriş yapmak için fazlasıyla seçenek bulunuyor örneğin ben en az 4 adet optik mağaza saydım. Fırsat bulursanız önümüzdeki haftalarda bir haftaiçi uğrayın derim hem inşaat bitmiş hem de sakinlemiş olur. Unutmadan Mavibahçe adından da belli olduğu gibi Mavişehir'de Ege Park ve Carrefour arasında apartman bloklarının ortasında kalıyor. Yerini bulmak oldukça kolay olacaktır. Sevgiler…

0 yorum:

Yorum Gönder

 

İki İzmirlinin Mini Gezileri Template by Ipietoon Cute Blog Design